Drukarnia Fleksograficzna

Produkcja etykiet białych - ETAPY


Drukarnia etykiet białych BART. Zadania związane z produkcja etykiet samoprzylepnych wymagają starannych przygotowań. W produkcji można przedstawić kolejne etapy - procesy.

 

Proces tworzenia etykiet białych w skrócie:  

1. INFORMACJE O ETYKIECIE
Klient dostarcza firmie BART wszystkich informacji o wymaganej etykiecie w celu oszacowania kosztów i przedstawienia oferty wstępnej. Podstawowe informacje o etykiecie wymagane do wykonania kalulacji cenowej to: - rozmiar, czy etykieta ma kształt standardowy - prostokąt z zaokąglonymi narożnikami lub inny, jaka jest szacowana ilość etykiet w skali miesiąca, roku lub jednorazowo? Kolejną ważną informacją są materiały z których mają być wykonane etykiety - surowce, oraz przeznaczenie i warunki w jakich przechowywane są naklejki. Klient jeśli może to podaje informacje o sposobie nawinięcia etykiet (kierunek nawoju, wybór średnicy tuleji na którą będą nawinięte nalepki, ilość etykiet na roli, umieszczenie etykiety zgodnie ze wzorem). Ważne są również informacje dotyczące warunków przechowania etykiet, jaka ma być odporność druku na warunki atmosferyczne (światło UV,uszkodzenia mechaniczne, rozpuszczalniki, mydło, tłuszcze, alkalia) ?

2. KOSZTORYS ETYKIET
Drukarnia naklejek BART wysyła wstępną wycenę kosztów związanych z produkcją etykiet (naklejek właściwych, wykrojników, dostawy). Po zaakceptowaniu przez klienta oszacowanego kosztorysu oraz warunków współpracy z drukarnią BART, można przystąpić do kolejnego etapu procesu właściwego "produkcji etykiet na rolkach".

3. PRODUKCJA ETYKIET (press, postpress)
Drukarnia przystępuje do etapu produkcja etykiet samoprzylepnych lub bezklejowych, prowadzone są prace wykończeniowe (rozcinanie, wykrawanie, pakowanie).

 

4. NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ : 

Na co nalezy zwrócić uwagę przy doborze etykiety:
Rodzaj powierzchni, do której chcemy przykleić etykietę : 
- Papier/opakowanie/tektura
- Tekstylia/odzież
- Metal
- Guma/opony
- Skóra/tapicerka
- Bezpośrednia żywność/jabłka
- Szkło
- Synetyki/folie
- Drewno/meble
Cechy etykietowanej powierzchni : 
- sucha - wilgotna
- czysta - zakurzona
- gładka - porowata
- ciepła - zimna
- szorstka - tłusta
Kształt opakowania : 
- płaski - wypukły
- mała średnica - duża średnica
- żłobienia - wypustki
Warunki funkcjonowania etykiety : 
-na zewnątrz - wewnątrz
-wysoka temperatura - zimno
-druk
-oleje i inne tłuszcze
-chemikalia
-wilgoć
-tarcie
-promieniowanie UV/Światło słoneczne Słońce
-sterylizacja

Temperatura w której są aplikowane etykiety : 
- powyżej lub poniżej 0 stopni C

[NONE]


Napisz e-mail z zapytaniem    Formularz    Tel. +48 61-28-58560