Drukarnia Fleksograficzna
Etykiety bezklejowe

Etykiety promocyjne i etykietki cenowe


OPIS OGÓLNY : Etykiety samoprzylepne promocyjno cenowe.
1. Naklejane są na powierzchnie produktów najczęściej płaskich i służą do :
- przekazywania informacji cenowych,
- ogłaszania o promocjach i rabtach procentowych danego towaru.
Z tego względu najczęściej wykorzystywane są w marketach i sklepach.
Zapewniają szybką i jednoznaczną identyfikacje.
2. W drukarni dostępne są różne warianty  :
- za pomocą techniki fleksograficznej można wykonać nadruk kolorowy farbą zwykłą i fluorescencyjną,
- można skorzystać z papierów matowych z kolorami fabrycznie fluorescencyjnymi, z zadrukiem flekso lub na drukarce etykiet.
3. Najpoularniejszą formą przechowania i dostarczania etykiet jest rolka - rola. Ponieważ dzięki drukarkom etykiet na rolkach można wykonać nadruk termotransferowy, z udziałem kalek barwiących. Etykiety można założyć na ręczne aplikatory etykiet.
4. Rzadziej wykorzystywaną formą są arkusze A4.
6. Wielkość i kształt naklejek zależy od produktu, który chcemy oznakować.
7. Do wybóru jest wiele rozwiązań zaliczanych do grona etykiet promocyjno - cenowych :
- etykiety z papieru fluorescencyjnego. To standardowe etykiety kolorowe z matową powierzchnią fabrycznie fluorescencyjną i klejem uniwersalnym. Dostępne są nawinięte na rolkach i w formacie arkuszy A4. Zaletą tych etykiet jest korzystna niska cena.
- Dzięki nożom wycinającym fachowo nazywnym wykrojnikami, można formować dowolny kształt etykiet. Najczęściej są to etykiety okrągłe i prostokątne - niedużych rozmiarów. Droższym rozwiązaniem jest zakup wykrojnika z nietypowym kształtem. Liczą się jednak efekty wizualne jakie można dzięki temu uzyskać.
- Jeśli etykiety mają być w przyszłości odklejane, nie pozostawiając śladów kleju na powierzchni produktu, wówczas korzysta się z klejów wielokrotnie odlepnych i powierzchni foliowych, które nie rwią się w trakcie ściągania.
- Kolejną grupą materiałów są papiery i folie zakrywające OPAQUE lub COVER.
- Na rynku krajowym i zagranicznych coraz większą popularność zyskują konstrukcje typu Sandwich i Peel Off.

Etykiety promocyjne są najczęściej z papieru, białe (w kolorze białym) rzadziej z folii PP, z klejem standardowym lub odlepnym. Mają zapewniać czytelność i trwałość etykiety (niekoniecznie przez długi okres). Przy wyborze etykiet tego typu, z tańszych materiałów, głównym czynnikiem jest ekonomiczna i niska cena samej etykiety.

 

Przykład: etykiety do cenowe i promocyjne :

 


 

W razie pytań, nasi eksperci służą pomocą:
- Agnieszka Kacmarska, 

- Bartecki Michał [MOVIE]


Napisz e-mail z zapytaniem    Formularz    Tel. +48 61-28-53568


Popularnymi wymiarami etykietek promocyjncyh są kółeczka średnicy :

- koła fi 15,

- koło fi 20,

- koło 25,

- koło 30,

- kółka 35 mm.

- koło fi 40 mm.

- okrągłe fi 50.

 

POPULARNE SĄ RÓWNIEŻ ETYKIETY samoprzylepne z klejem odlepnym. Papierowe termotransferowe GLOSS z kalką lub termiczne ECO bez kalki. 

PAPIEROWE GLOSS najpopularniejsze : 

Fi20 aple do znakowania produktów kontroli jakości, quality check, na szkło i papier

Fi25 z nadrukiem, do kontroli jakości

Fi80 do wyraźnego zadruku 

24x15mm. cenówki 

30x10 

32x20 , cenówki by można było odkleić

33x64 na metale , stal

38x25 cenówki, by można było odkleić

40x28,5mm. cenówki

50x25 cenówki, z nadrukiem

50x30 

50x40 

60x20

60x49 znakowanie produktów

60x120 

63x19 

70x50 meble

80x50 

90x60 

100x15 

100x40 

100x80 na meble

100x190 

102x63 na meble

170x30 

 

 

Termiczne ECO : 

25x75mm. 

35x25 

40x28,5 

40x30 

50x25 znakowanie powierzchni metalowych

50x30 

50x40 

56x32 na meble

58x43 na meble, popularny wymiar

70x40 

70x45 na meble, popularny wymiar, 

70x50 na meble, popularny

80x60 na meble, bardzo popularny wymiar, najpopularniejszy

80x81 

80x100 

95x48 

100x35 

100x40 na okna, 

100x48 na meble

100x48popularny, stalowe elementy

100x50 popularny, stalowe elementy, na meble, bardzo popularny

100x60 bardzo popularny wymiar, 

100x76 meble

100x100 na okna

102x150 

110x80 

 

 

W przypadku małych etykiet o powierzchni klejącej małej, czyli poniżej 32x20 , najlepiej sprawdzić darmowe PRÓBKI !!!, przetestować który klej najlepiej wiąże do danego podłoża (ważny jest surowiec, powierzchnia, warunki użytkowania). 

- naklejanie w marketach, sklepach, domach handlowych na produkty, do wyróżnienia produktu, naklejane najczęściej na opakowania foliowe, papierowe, kartonowe

         Prospekt firmowy

TESTY :

0. Naklejanie na powierzchnie :

- papier, kartonowe opakowanie, kupony promocyjne - sandwich

- szklane opakowanie

- foliowe opakowanie

- plastikowe opakowanie

- metalowe opakowanie

1. Odporność nadruku Flekso lub Termotransferowego, tarcie, chłonność materiału

2. Odporność fizyczna, rozdzieranie materiału, marszczenie się materiału, aplikowanie aplikatorem

3. Odporność na wysoką temperaturę :

- słońce (30-40 stopni),

- podpalanie (wysoka temp.),

4. Odporność na niską temperaturę :

- lodówka

- zamrażarka

- głębokie mrożenie

5. Różne konstrukcje z klejami, właściwości klejów :

- odlepność, naklejanie na powierzchnie zakrzywione, zostawianie śladów kleju

- odporność na alkohole i benzyny,

- odporność na tłuszcze, kontakt z żywnością.