Etykiety z nadrukiem zielonym farbą zieloną. W psychologii koloru, kolor ZIELONY to najpopularniejszy kolor dekoracji, symbolizuje naturę. Najmilszy dla oka, spokojny , odświeżający kolor. Często wykorzystywany do zrelaksowania. Jego ciemny odcień jest łączony z męskością, konserwatywnością i oznacza dobrobyt. CechyL natura, odświeżający, dobrobyt. Kolory standardowe zielone są odporne na UV, jednak zielone w których przeważa kolor żółty np. 75% , odbarwiają się z czasem i jak etykieta idzie na dwór to zalecamy użyć farb HR odpornych na światło UV. Etykiety apla z nadrukiem zielonym lub seledynowym, zadruk farbą zieloną.
SELEDYN
To zimny kolor pochodny, jasna, delikatna zieleń.
Kolor ten uzyskuje się z pistacjowego i szarego.
PANTONE :
P324 - |
Seledyn, b.jasny, nadaje się na TŁO. ŚREDNIO |
P325 - |
Kolor seledynowy, jasny presept |
ZIELEŃ:
PANTONE :
P336 - |
Ciemny zimny zielony. Kolor green przyciemniony. Green 90%, 10% Black. ?????? |
P340 - |
Zielony zimny, można go uzyskać z ProcessBlue 75% + Yellow 25%. ????? |
P346 - |
Zielony jasny, nadaje się na TŁO, ????? |
P347 - |
Zielony – zimny żywy. Można go uzyskać z ProcessBlue 63% i 37% Yellow. ???? |
P348 - |
Zielony ciemny zimny o tonację ciemniejszy od 347. ???????? |
P349 - |
Zielony ciemny zimny o dwie tonację ciemniejszy od 347. Logotyp Carlsberg JohnDeere. Po miesiącu na słońcu zachowuje kolor, odporna na UV. |
P354 - |
Zielony żywy ciepły. Green 81% i Yellow 19%. Typowy kolor zieleni. Logotyp napis BP. POPULARNY |
P356 - |
Zielony ciemny ciepły. O dwie tonacje ciemniejszy od 354. Logotyp Heineken. Pod wpływem światła UV farba po miesiącu na słońcu nie traci koloru. |
P361 - |
Jasny Zielony trawa. Żółtozielony standard. Halal. POPULARNY. Po miesiącu na słońcu nie traci koloru. |
P363 - |
Zielony trawa. Inko. POPULARNY. |
P367 - |
Zielony bardzo jasna trawa, o tonację jasniejszy od 368. POPULARNY |
P368 - |
Zielony jasna trawa. Można uzyskać Yellow 75% i ProcessBlue 25%. Logotyp jaśniejszy BP. Po miesiącu na słońcu delikatnie blednie dlatego zalecamy użycie farby HR odpornej. |
P369 - |
Zielony jasna trawa, o tonacje ciemniejszy od 368. Po miesiącu na dworze pod wpływem światła UV traci kolor, zalecamy farbę HR. |
P375 - |
Zielony-żółty "Omega". Yellow 75% + Green 25%. ŚREDNIO POPULARNY. |
P376 - |
Zielony-żółty "Zaczarowany", o tonację ciemniejszy od 375. BARDZO POPULARNY.Po miesiącu na słońcu nieznacznie traci odcień ale lepiej użyć farbę HR. |
P562 - |
Zielony bardzo zimny. Green 90%+WarmRed 10%. Na dworze po miesiącu traci jeden odcień, warto zastosować farbę HR. |
P566 - |
Miętowy, pistacjowy, jasny, nadaje się na TŁO. RZADKO |
P567 - |
Zielony bardzo ciemny. Green 75% WarmRed 5% Black 20%. RZADKO |
P574 - |
Zgniła zieleń.Yellow 60% RefBlue 20% Black 20%. ?????? |
P621 - |
Pistacjowy bardzo jasny, do MATu, druk TŁA. RZADKO |
P623 - |
Zielony NEW, LM. |
P3415 - |
Typowa zieleń ciemna zimna. ?????? |
P5767 - |
Zieleń bez definicji. ?????? |
P7483 - |
Zielony ciemny, ciepły. ????? |
P7493 - |
Pistacjowy jasny, brudny, nadaje się na TŁO. RZADKO |
ZIELONO-ŻÓŁTY :
PANTONE :
P378 - |
NEW Zielony groszkowy CIEMNY |
P381 - |
NEW Zielony groszkowy b. jasny. |
P382 - |
Zielony groszkowy jasny. Yellow 94% ProcessBlue 6%. BARDZO RZADKO. |
P390 - |
Yellow 92% Green 6% Black 2%. Kolor Kiwi. Po miesiącu w pełnym słońcu, kolor jaśnieje ale wpływa dużo. Po 2 miesiącach widać różnicę, Zalecamy użyć farby HR. |
P391 - |
Yellow 88% Green 6% Black 6%. RZADKO |
P584 - |
Kolor jasno zielono żółty, nadaje się do TŁA. Etykiety na dwór muszą być zadrukowane farbą HR, inaczej ten kolor zblednie. |
802 i 2286 - |
FLUORESCENCYJNY zielony, odporny ns działanie światłą UV |
Kolory i farby zielone są odporne na UV.
Nie jaśnieją, bledną pod wpływem promieni UV.
Zadruki są odporne na alkalia-zasady, mydło, rozpuszczalniki i smary.
W psychologii koloru, kolor ZIELONY to najpopularniejszy kolor dekoracji, symbolizuje naturę. Najmilszy dla oka, spokojny , odświeżający kolor. Często wykorzystywany do zrelaksowania. Jego ciemny odcień jest łączony z męskością, konserwatywnością i oznacza dobrobyt. CechyL natura, odświeżający, dobrobyt.
|