Producent etykiet samoprzylepnych

Kreowanie Marki Produktu - Wskazówki


Etykiety samoprzylepne mają różne oblicza, wiele zastosowań. W czasach ciągle rosnącej konkurencji każdy szczegół i przewaga rynkowa się liczą. Etykiety najczęściej pełnią funkcję identyfikacyjną, informacyjną i dekoracyjną. Od tego jak przedstawiamy nasz produkt zależy w dużej mierze jego sprzedaż. Konsumenci najpierw kupują wygląd opakowania i produktu a dopiero potem jego zawartość.

 

Kreując Markę oferowanego produktu powinniśmy zacząć od tego co Etykieta ma wyrażać, jakimi najważniejszymi cechami ma się wyróżniać. Ma uwydatniać to co w danej Marce jest najważniejsze. Kolory i obrazy powinny odpowiadać przesłaniu marketingowemu, wartościom danej marki. Czy ma to być Świeżość, Indywidualizm, Luksus, czy może jakaś inna cecha szczególna ? Wszystkie elementy tworzące dany produkt powinny być spójne, przekazywać jasny komunikat do konsumenta.

Tworząc Wizerunek Marki w czasach gdy rynek przepełniony jest produktami, warto ukierunkować się na takie wykonanie etykiety by produkt mógł utkwić na długo w pamięci Konsumenta / Klienta. Im większa atrakcyjność etykiety, tym większa szansa, że zostaną zapamiętane i skojarzone przez klientów.  Dlatego w drukarni etykiet dział odpowiedzialny za przygotowanie etykiet - projekt, pełni kluczową rolę.

Będąc igłą w stogu siana wśród produktów, trzeba starać się tak wyróżnić na tle konkurencji by Nasz produkt mógł być odnaleziony.

Co warto zrobić, co używać ? :

- korzystać z obrazów przyciągających wzrok,

- kontrastujących kolorów,

- wyraźne i czytelne pismo, krój pisma.

Etykieta powinna podkreślać wyjątkowość produktu i marki, pokazać wyraźnie różnice między Tobą a innymi, a nie przypominać innych.

 

Koniecznie należy stworzyć własne elementy rozpoznawcze na etykiecie produktu. Takie elementy jak odpowiedni kontrast kolorystyczny, kształt, artystyczny design po to aby konsument mógł daną markę produktu zidentyfikować w kilka sekund. Szczgólnie w tak ciężkich warunkach jak przepełnionych produktami marketami. Jeśli opakowanie z etykietą będzie dobrze przygotowane, każde spotkanie konsumenta z produktem wywoła pozytywne skojarzenie, stworzy poczucie, że marka czy produkt rozumie potrzeby konsumenta, dają mu poczucie, że przez swój zakup wspiera coś wyjątkowego.

 


 

W razie pytań, nasi eksperci służą pomocą:

- Bartecki Michal

[TEST][NONE]


Napisz e-mail z zapytaniem    Formularz    Tel. +48 61-28-58560


Tożsamość firmy to "Zespół cech, które odróżniają ją od innych firm zwłaszcza konkurentów". To zbiór cech nadanych jej przez właściciela, a wizerunek firmy to sposób, w jaki zostanie ona odebrana przez otoczenie, przede wszystkim przez klientów. Wizerunek firmy to skojarzenia, które powstają w umysłach odbiorców na temat danej firmy. Sygnały te są indywidualnie odbierane i interpretowane, ponieważ są uzależnione od osobistych doświadczeń odbiorcy i jego systemu wartości. Produkty i usługi firm, które mają dobrą reputację (czyli pozytywny wizerunek), są chętniej kupowane przez konsumentów. Wizerunek w biznesie to wyższa wartość firmy i marki przy jej sprzedaży. Budowanie dobrego wizerunku, jego utrzymywanie to proces ciągły.

POZYTYWNY WIZERUNEK POZWALA : 

1. zwiększać sprzedaż produktów i usług

2. uzyskiwać wyższe marże, 

3. wyróżniać się na tle konkurencji, 

4. podwyższać wartość firmy,

5. zwiększać wiarygodność firmy,

6. uzyskiwać możliwość rozszerzania marki,

TESTY :

0. Naklejanie na powierzchnie :

- papier, kartonowe opakowanie

- plastikowe opakowania,

- zbiorcze opakowania, zgrzane w jedno za pomocą folii termokurczliwej,

- na produkty identyfikujące produkt, papiery toaletowe, ręczniki, produkt nietypowy uszczelki, kółeczka metalowe, taśmy zwykłe i izolacyjne

1. Odporność nadruku Flekso lub Termotransferowego, tarcie, chłonność materiału

2. Odporność fizyczna, rozdzieranie materiału, marszczenie się materiału, aplikowanie aplikatorem

3. Odporność na wysoką temperaturę :

- słońce (30-40 stopni),

- podpalanie (wysoka temp.),

4. Odporność na niską temperaturę :

- lodówka

- zamrażarka

- głębokie mrożenie

5. Różne konstrukcje z klejami, właściwości klejów :

- odlepność, naklejanie na powierzchnie zakrzywione, zostawianie śladów kleju, (nie stosuje się)

- odporność na alkohole i benzyny,

- odporność na tłuszcze, kontakt z żywnością.