Drukarnia Fleksograficzna
Etykiety bezklejowe

Etykiety czerwone kolor czerwony


Etykiety apla z nadrukiem czerwonym, zadruk farbą czerwoną. W psychologii koloru, kolor CZERWONY symbolizuje agresję , energiczność i intensywność. Najbardziej emocjonalny, intensywny kolor, stymuluje szybsze bicie serca oraz oddychanie. Kolor miłości, łatwo zauważalny. Sprawia że nosząca go osoba wygląda na większą. Często używany jako akcent podkreślający stylizację. 

 

PANTONE : 

P180 - ciemny Czerwony – ciemniejszy o dwie tonacje od WarmRed, ciepły. Delikatnie wpada w brąz. - RZADKO
P 185 - nowy kolor czerwony !!! Logotyp Pepsi. Po miesiącu na słońcu traci kolor dlatego rekomendujemy farbę HR. 
P186 HR - Czerwień ciemna, wiśniowo-truskawkowy. Używamy tylko farby HR odpornej na światło , innych nie rekomendujemy
P193 -

Czerwony. BARDZO RZADKO

P194 -

Czerwony ciemny, RZADKO

new P199 -

Czerwony

P206 new -

Czerwony new

P485 - PODSTAWOWY. Najmocniejszy Czerwony krwisty. Logotyp KitKat. Na dwór musi być farba HR inaczej kolor całkowicie wyblednie, najszybciej odbarwiająca się farba. Warto stosować laminat by podnieść trwałość. 
P704 Czereśnia blada wigilijna. RZADKO
P1787 - Połączenie Red032 -50% i TransWh50%. Czerwony wpada w róż, malinowy. NEW
P1788 - Połączenie WarmRed i RubinRed. Po miesiącu na słońcu na dworze kolor znacznie jaśnieje i dlatego zalecamy użycie farb HR.
P 1795 nowy kolor, czerwien !!!
P1797 - Ciemniejszy o jedną tonację od Red032. Wiśniowy. POPULARNY
Red 032 - PODSTAWOWY. Zwykły czerwony. Najczęściej do znaków ostrzegawczych. Dobra odporność na UV zapewnia farba HR.
Warm Red - PODSTAWOWY. Ciepły czerwony. Dobra odporność na światło UV. Słaba na zasady i mydło. POPULARNY

 

Farby czerwone i żółte są najmniej odporne na światło UV - słońce. Po czasie kolory te się odbarwiają i by ten proces maksymalnie spowolinić zalecamy używanie farb HR , używanie trwałych surowców (1. PVC vinyl, 2. PET, 3.TYVEK, 4. PE-HD, najmniej zalecamy PP i PE i oczwyiście papier). Najlepiej jest zwiększyć trwałość nadruku poprzez laminację specjalnym laminatem pochłaniającym promienie UV. 


Napisz e-mail z zapytaniem    Formularz    Tel. +48 61-28-53568


Produkty skupiające się na żywności są zazwyczaj utrzymane w tonacji czerwonej. Powody wynikają z tego jaki wpływ wywiera na nas ta barwa. Podnosi puls, pobudza, a zatem wzmaga apetyt. Czerwony pobudzając zmysł wzroku pobudza też inne zmysły. Stajemy się bardziej wrażliwi, działamy szybciej, sprawniej. Czerwony to kolor wyprzedaży, przycisków, które trzeba nacisnąć "teraz, natychmiast". Czerwień z pewnością przyciąga uwagę.